BeterTVbeeld.nl

24/09/2014

Mijn naam is Adu Wijnhard

Ik heb een bedrijf, dat is gespecialiseerd in het mogelijk maken en waar nodig herstellen van de digitale toevoer van de verschillende providers van het digitaleTV systeem. Met de nadruk op de binnenhuissituatie. Dit houdt letterlijk in dat wij zorgen voor een storingsvrije ontvangst van o.a. digitale-kabelTV, internet, Apple, computernetwerken en telefonie.

Er is heel veel vraag naar hulp en aansluit-begeleiding en niet iedereen wil dan een week wachten op hulp vanuit de provider.

Ook voor een nieuwe aansluiting, helpen wij van (A)anvraag t/m (Z)appen. Inclusief de installatie (voor diegeen die niet weet of de al aanwezige TV-kabel/aansluiting (AOP) goed is aangesloten en dan ook correct werkt, deze controleren wij dan ook kosteloos bij elk huisbezoek).

Dit omdat wij in de praktijk nog steeds constateren, dat er teveel klachten en defecten op dit gebied zijn.

De meest voorkomende klachten van klanten betreffen vaak: Last van blokjesbeeld en bepaalde zenders niet kunnen ontvangen. Meestal is dit te wijten aan een slechte aansluitingen, coaxkabel, wandcontactdozen, splitters en/of connectors. Daarom controleren wij dit altijd gelijk bij een huisbezoek. Bij het constateren van een defect of bij het niet goed functioneren is dit, indien gewenst en altijd van te voren in overleg met de klant, tegen een kleine vergoeding, ter plaatsen te herstelen.

Regulieren kabel aanbieders geven nu vaak aan, dat als de binnenhuis bekabeling defecten vertoond er ook voorrijkosten in rekening gebracht worden. Wij zijn van mening, dat dit klantvriendelijker kan!

Wij zetten deze ‘zogenaamde’ voorrijkosten gelijk om in materiaal en arbeid, daardoor bespaar je dus als klant aardig wat op de totaalkosten die een mogelijke reparatie met zich mee kan brengen.

Mijn bedrijf bestaat nu ongeveer vier jaar, waarvan de eerste drie jaar, voor o.a. UPC en ZIGGO. Dit via een externe bedrijf als opdrachtgever.

Veel van de UPC klanten in Purmerend kennen mij hierdoor al.

We zijn bereikbaar via onze website: www.beterTVbeeld.nl en via de mail: info@betertvbeeld.nl

Ook zijn wij via www.facebook.com/betertvbeeld.nl te bereiken.

Bellen mag natuurlijk ook op 0299-71082 of mobiel: 06-144 00 650.

5 comments

  1. rita lotterman schreef:

    Hai je bent vanmiddag bij ons geweest .De com van onze dochter boven doet het niet.er zit geen aansluiting in voor een kabel?????

    1. Linda van Etten schreef:

      Beste mevrouw Lotterman,

      U heeft gereageerd op de website Weidevenner. Uw reactie komt niet automatisch terecht bij Adu Wijnhard.
      Wij adviseren u om direct contact op te nemen met Adu Wijnhard. De contactgegevens staan in het bericht.

      Succes!
      Met vriendelijke groet,
      De redactie

  2. Hazelof schreef:

    Hallo Adu je was bij ons op het wikkehof 25 op de 18 de februari jl maar toen kwamen we er achter dat de KPN lijn
    Aanwezig was nu de 23 ste is hij rood en ontkoppeld ik heb met Vodafone en Guidion gebeld
    Maar nu moet ik wachten ,Kun je mij hier in raden of bellen ? Hoe nu verder in deze,materie,later telf 0636398136 Ger hazelof

    1. Linda van Etten schreef:

      Beste meneer, mevrouw,

      U heeft gereageerd op de website Weidevenner. Uw reactie komt niet automatisch terecht bij Adu Wijnhard.
      Wij adviseren u om direct contact op te nemen met Adu Wijnhard. De contactgegevens staan in het bericht.

      Succes!
      Met vriendelijke groet,
      De redactie

  3. Frak Roodenburg schreef:

    Beste Adu
    Bedankt voor je inspanning de mappen op de harde schijf te voorschijn te halen van mijn gecrached laptop harde schijf. Ik ben er blij mee.
    Frank Roodenburg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *